Reklamacje z tytułu uszkodzenia towaru w transporcie.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu, będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkody, podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki i przesłaniu go na nasz adres. Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz jak najszybciej skontaktować się z firmą COCHO Smart. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
Reklamacje z tytułu uszkodzenia towaru w trakcie użytkowania.
Reklamacje związane z towarem Klient może kierować w formie pisemnej uzupełniając formularz reklamacji dostępny tutaj.
Należy starannie zapakować produkt i odesłać paczkę wraz z formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu pod wskazany niżej adres:
COCHO concept Olga Idzik
ul. Wigury 21
90-319 Łódź
W przypadku uznania reklamacji za zasadną, towar zostanie wg. możliwości: naprawiony lub wymieniony na nowy i odesłany do Klienta. Jeżeli naprawa i wymiana nie będą możliwe, wartość towaru zostanie zwrócona na konto klienta przelewem bankowym.
Reklamacji nie uwzględniamy bez dołączonego do produktu dowodu zakupu (paragon, faktura) i podpisanego formularza reklamacji.
Nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem”, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatem (przesyłka zwrotna musi być z góry opłacona).
Koszt przesyłki pokrywa klient.